Πρακτικό Εργαστήριο Ανθρωποκεντρικού σχεδιασμού

Μάθε πως οι πετυχημένες επιχειρήσεις σχεδιάζουν και δημιουργούν προϊόντα και υπηρεσίες με βάση τις πραγματικές ανάγκες των καταναλωτών. Εφάρμοσε σε 1 ώρα όλα τα βήματα του Ανθρωποκεντρικού σχεδιασμού, χρησιμοποιώντας τα βασικά βήματα του ανθρωποκεντρικού σχεδιασμού (design thinking).

Από τις 18 έως τις 20 Μαΐου στην Κομοτηνή η 25η Πανελλήνια Εμπορική Έκθεση «Ανατολική Μακεδονία-Θράκη»

Με δωρεάν είσοδο για όλους τους επισκέπτες και πλούσιο πρόγραμμα παράλληλων εκδηλώσεων

Μία γιορτή επιχειρηματικότητας για την Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας-Θράκης και ένας πόλος έλξης για επιχειρήσεις και επισκέπτες από όλη την χώρα και τα Βαλκάνια, αποτελεί η 25η Πανελλήνια Εμπορική Έκθεση «Ανατολική Μακεδονία-Θράκη».

Με την οργάνωση της ΔΕΘ-Helexpo και την ευθύνη της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας-Θράκης (ΠΑΜΘ), η έκθεση πραγματοποιείται με δωρεάν είσοδο για όλους τους επισκέπτες της, από τις 18 έως τις 20 Μαΐου, στο Διεθνές Εκθεσιακό Κέντρο Ανατολικής Μακεδονίας-Θράκης (στην ΒΙ.ΠΕ. Κομοτηνής).

Οι εκθέτες ανέρχονται σε 90 έναντι 65 της προηγούμενης διοργάνωσης, ενώ έχει καλυφθεί όλο το εκθεσιακό κέντρο, καθώς και επιφάνεια 200 τ.μ. στον υπαίθριο χώρο του.

25η Πανελλήνια Εμπορική Έκθεση Ανατολική Μακεδονία- Θράκη

Έρχεται δυναμική η 25η Πανελλήνια Εμπορική Έκθεση «Ανατολική Μακεδονία-Θράκη»

Τα καινοτόμα και εξωστρεφή αγροδιατροφικά προϊόντα στο επίκεντρο της φετινής διοργάνωσης

Τα εξωστρεφή και καινοτόμα αγροδιατροφικά προϊόντα της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας-Θράκης θα βρεθούν στο επίκεντρο της φετινής, 25ης Πανελλήνιας Εμπορικής Έκθεσης «Ανατολική Μακεδονία-Θράκη», που θα πραγματοποιηθεί από τις 18 έως τις 20 Μαΐου, στο Διεθνές Εκθεσιακό Κέντρο Α.Μ.Θ. στη Βιομηχανική Περιοχή Κομοτηνής, με δωρεάν είσοδο για όλους τους επισκέπτες. Με την οργάνωση της ΔΕΘ-Helexpo και την ευθύνη της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας-Θράκης η έκθεση, στην 25η διοργάνωσή της, στοχεύει στην ανάδειξη της ποιότητας και της ανταγωνιστικότητας των ελληνικών προϊόντων της περιφέρειας, στη σύσφιξη των σχέσεων με τις όμορες χώρες, στην προβολή και τόνωση του τουριστικού προϊόντος της Ανατολικής Μακεδονίας-Θράκης και στην αύξηση της επισκεψιμότητας στην περιοχή.